يسقط يسقط حكم العسكر

May 17, 2008

ايه يعنى لما سبتينى



ايه يعنى لما سبتينى

ايه يعني لما سبتيني بشكل مش معقول
مانا عايز أسيبك من بدري لكن مكسوف أقول
ماضيكي مش لطيف..ودمك مش خفيف
وشيطانك اللي جوه حيوانك الأليف

رغم انك بليدة أستاذة ف الخيانة
فاكرة نفسك حويطة وانتي ف أولى حضانة
تتغدى ع الباتيه..وعاملة بنت بيه
أمال لو كنتي حلوة كنتي عملتي ايه

مسكنتك خلت قلبي يدق وقعت ف حبك ليه
أنا حاسس اني كنت بـ لؤ ف جزمة حبك دي
صبرت عليكي كتير..وكنت ف حبى أمير
أعصر على نفسي لمونة وأقول قشطة الأيام هتطير

كانت حالتي تصعب ع الكافر وكمان خسيت النص
فلوس وصحة ف النازل من بعد ما كنت البوص
فرجتي عليا الناس..وخسرت أعز الناس
حتى البواب لما يشوفني كان يقفل بالترباس



The song by : Black Theama
Special thanks to : AsSeM

1 comment:

a.aTeYa said...

يا صباح الاغانى .. ازيك يا ايجو؟

انا رايح اشوف الفيديو بقى عشان سايبه يحمل بقالى كتير